2009. február 19., csütörtök

Retro

Valahogy úgy alakult a múlthét ,hogy nem előre hanem hátra fele tekintet az élet
Tele ismerős ismeretlen arcokkal megfoghatatlan hangulatok melyek dörömböltek hogy ki akartak törni a fejemből csak épen nem találtak kijáratott rajta
Én meg a tudatós lény mélységesen zavarba jöttem a tudatól , hogy emlékeim epizódok hangulatok érzelmek káosza. És arcok nevek csak nagyon ritkán ragadnak meg ennek jo oldala mindig ujj arcakal ismerkedem meg gáz része ha vetitek hamar zavarba hoznak ja és akiket meg ismertem azok húsz évvel lettek mások mint akkor ugy gondolom ebböll én se maradtam ki
Szarügy

1 megjegyzés:

  1. Na akkor gondolkodj csak rajta, hogy velünk mi lesz 20 év múlva...
    (most úgy is van rá időd)
    legközelebb kikérdezlek mire jutottál, az "új" cukrászdában

    VálaszTörlés